Rozdíl mezi dropshippingem a přeposíláním objednávek
Z Rozdíly.cz
(Založena nová stránka: Často se dnes provozuje eshop tak, že o skladování zboží, jeho odesílání a mnohdy i reklamace se stará třetí osoba. Na vás je pouze přivést do svého obchodu…) |
(→Přeposílání objednávek) |
||
Řádka 9: | Řádka 9: | ||
== Přeposílání objednávek == | == Přeposílání objednávek == | ||
- | Při přeposílání objednávek sice objednané zboží odesílá mateřský | + | Při přeposílání objednávek sice objednané zboží odesílá mateřský e-shop, ale adresa odesílatele i všechny ostatní údaje jsou z vašeho eshopu. Z toho plyne, že je také potřeba řešit reklamce, podporu a podobně. |
Aktuální verze z 3. 11. 2018, 12:35
Často se dnes provozuje eshop tak, že o skladování zboží, jeho odesílání a mnohdy i reklamace se stará třetí osoba. Na vás je pouze přivést do svého obchodu zákazníka a přimět ho k objednávce.
Tento způsob provozování eshopů má ale dvě varianty, a to dropshipping a přeposílání objednávek.
[editovat] Dropshipping
Ve chvíli, kdy si zákazník na vašem eshopu objedná zboží, je automaticky přesměrován na mateřský eshop, který s ním vyřeší vše ostatní, jako je doprava, reklamace, podpora a podobně. Provozovateli dropsipping eshopu pak akorát přijde provize.
[editovat] Přeposílání objednávek
Při přeposílání objednávek sice objednané zboží odesílá mateřský e-shop, ale adresa odesílatele i všechny ostatní údaje jsou z vašeho eshopu. Z toho plyne, že je také potřeba řešit reklamce, podporu a podobně.