Rozdíl mezi dropshippingem a přeposíláním objednávek

Z Rozdíly.cz

Verze z 15. 8. 2011, 20:32; -kst- (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Často se dnes provozuje eshop tak, že o skladování zboží, jeho odesílání a mnohdy i reklamace se stará třetí osoba. Na vás je pouze přivést do svého obchodu zákazníka a přimět ho k objednávce.

Tento způsob provozování eshopů má ale dvě varianty, a to dropshipping a přeposílání objednávek.


Dropshipping

Ve chvíli, kdy si zákazník na vašem eshopu objedná zboží, je automaticky přesměrován na mateřský eshop, který s ním vyřeší vše ostatní, jako je doprava, reklamace, podpora a podobně. Provozovateli dropsipping eshopu pak akorát přijde provize.


Přeposílání objednávek

Při přeposílání objednávek sice objednané zboží odesílá mateřský eshop, ale adresa odesílatele i všechny ostatní údaje jsou z vašeho eshopu. Z toho plyne, že je také potřeba řešit reklamce, podporu a podobně.